biznesu
Liczba pozycji: 88
Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce – ebook
Irena Kamińska-Radomska
Autorka porusza zagadnienia dotyczące źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Szczegółowo omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i prezentuje problemy, z jakimi spotykają się na co dzień pracownicy polskich firm i urzędów. Obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu...Data dostępności:
Data publikacji:
Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań – ebook
Jan Klimek
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuczna inteligencja w praktyce: Jak podnieść poziom swojego biznesu online dzięki najnowszym technologiom AI – ebook
Kamila Gutowski
Sztuczna inteligencja to jedna z najbardziej fascynujących i dynamicznie rozwijających się dziedzin współczesnej nauki i technologii. Wiele firm i organizacji wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy jakości swoich produktów i usług, optymalizacji procesów, zwiększenia efektywności i innowacyjności. W tej książce dowiesz się, jak sztuczna inteligencja może pomóc Ci w rozwoju Twojego biznesu, niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Neodedaktyka w Edukacji Wyższej Innowacyjne Strategie Nauczania dla Wyższej Szkoły Biznesu – ebook
Marcin Niedopytalski
Autor tej publikacji zgłębia nowoczesne metody nauczania w kontekście edukacji biznesowej, podkreślając znaczenie innowacji dydaktycznych. Analizuje, jak te podejścia mogą ulepszyć proces kształcenia, uczynić go bardziej efektywnym i atrakcyjnym dla studentów. Książka zawiera przegląd skutecznych narzędzi i technik wspierających rozwój umiejętności analitycznych i praktycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik prawny dla e-biznesu – ebook
Izabela Kowalczuk-Pakuła Piotr Dynowski Grzegorz Pacek
Piotr Dynowski, LL.M. radca prawny; specjalista w zakresie prawa handlu elektronicznego, reklamy, mediów, prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony własności intelektualnej; wieloletni wykładowca akademicki; autor wielu publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz prawa reklamy. Izabela Kowalczuk-Pakuła radca prawny; doradza w zakresie ochrony prywatności, danych...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ Europejskiej Konwencji Praw Człowieka na funkcjonowanie biznesu – ebook
Krystyna Kowalik-Bańczyk Ireneusz C. Kamiński Piotr M. Szelenbaum Robert Krasnodębski Krzysztof Śmiszek Katarzyna Gonera Dorota Głowacka Leszek Garlicki Hanna Machińska Katarzyna Łasak Maciej Bernatt Zuzanna Warso Artur Nowacki Marcin Szwed Adam Ploszka Adam Bodnar Paweł Wajda
Adam Bodnar - doktor nauk prawnych; Rzecznik Praw Obywatelskich na kadencję 2015-2020; adiunkt w Zakładzie Praw Człowieka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; autor licznych publikacji na temat praw człowieka oraz prawa Unii Europejskiej. Adam Ploszka - doktorant w Zakładzie Praw Człowieka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, absolwent prawa i stosunków...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwalnianie pracowników i zmiana warunków zatrudnienia w czasie ograniczeń dla biznesu – ebook
Opracowanie zbiorowe
Kryzys ma być na tyle głęboki, że wprowadzone przepisy antykryzysowe mogą jedynie nieco złagodzić sytuację. Ale nie uratują wielu firm przed redukcjami etatów czy - przynajmniej czasowym - pogorszeniem załodze warunków pracy i płacy. Dlatego warto sprawdzić: czy i jak można w obecnym czasie zwolnić pracownika lub zmienić mu warunki pracy, w jakich przypadkach można zmienić warunki zatrudniania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm – ebook
Renata Lisowska Jarosław Ropęga
W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych badań stwierdzono fakt odchodzenia od gospodarki zarządzanej na rzecz gospodarki przedsiębiorczej, w której główną rolę odgrywają małe i średnie przedsiębiorstwa. W podsumowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Ocena sytuacji finansowej spółki Allegro S.A. w okresie 6 kwartałów z lat 2020—2021 – ebook
Emilia Czerwiak
Książka przedstawia analizę sprawozdań finansowych spółki akcyjnej Allegro. Została napisana pod okiem dr Katarzyny Kubiszewskiej, na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni jako praca licencjacka.Data dostępności:
Data publikacji:
Cele Wizerunkowe: Droga do Skutecznego Zarządzania Wizerunkiem – ebook
Edgar Enderson
Książka przedstawia kluczowe aspekty wizerunku w świecie biznesu. Autor analizuje tematykę wizerunku i reputacji firm, wydobywając istotne czynniki kształtujące ich percepcję w społeczeństwie. Wśród głównych tematów znajdują się cele wizerunkowe oraz praktyczne wskazówki dotyczące budowania autentycznego wizerunku. Książka skupia się także na znaczeniu efektywnej komunikacji w kształtowaniu wizerunku,...Data dostępności:
Data publikacji: